Wat krijgen we een hoop leuke, lieve reacties. Steun van heel veel mensen uit bekende en minder bekende hoek. We hebben voor het eerst het gevoel dat we het, binnen de beperkte tijd die we hebben, gaan redden qua bedrag. Zo gaaf!
En dan de steun van onze beider werkgevers, E&A uitzendbureau en B&S Technology, hartverwarmend hoe er door beiden wordt meegedacht en meegewerkt om het allemaal voor elkaar te krijgen. Maar ook de steun over hoe we er (samen) invulling aan gaan geven als we 4 weken niet (fysiek) aan het werk zijn op kantoor. Volgens ons is dat best heel bijzonder en zeker niet vanzelfsprekend. Dankjewel!
De fundactie loopt (heel erg) goed, de website is live dus dan denk je ‘fijn dat alles is geregeld’, we kunnen weer door naar het “normale” leven. De praktijk is anders helaas. Inmiddels denk ik dat het aan mij ligt en dat ik de digitale wereld gewoon niet meer begrijp, zoveel gaat er niet vlekkeloos. Om moedeloos van te worden!
Gofundme is fantastisch, echt waar. De support ook, ik krijg bij elke vraag heel snel een antwoord en toch krijg ik het niet voor elkaar om het zo in te richten zoals het bestuur het wil. Frustrerend maar komt vast goed, To be continued….
KLM vlucht boeken
KLM een vlucht boeken, hoe simpel kan het zijn? Nou niet zo simpel. Ook hier goede ondersteuning van de KLM. Ondanks de drukte waar ik alle begrip voor heb gezien de chaos op Schiphol, krijg ik KLM cares redelijk snel aan de telefoon. Ik word vriendelijk geholpen. Ja het dossier is verwijderd omdat er nog niet betaald is. Logisch (vind ik) want wij mochten niet betalen vanwege het verzoek om assistentie op Schiphol, daarom werd het dossier on hold gezet. KLM zou hierover contact opnemen alvorens we konden betalen. U raadt het al er is geen contact opgenomen…en het dossier is vervallen. De vriendelijke medewerker aan de telefoon begreep het probleem en heeft het dossier weer heropend. En hij stuurde ons een betaallink. Top geregeld. Alleen…… nu moest ik betalen en hoe dat mis is gegaan geen idee, ik weet zelfs nu nog niet of het wel mis is gegaan?! Feit is dat ik wel heb betaald volgens de KLM link maar dat er geen geld is afgeschreven van de rekening. Als ik weet hoe ik dat kan doen dan word ik slapend rijk en is funden niet meer nodig 😉 Wat een feest zou dat zijn! Helaas heb ik nu alleen maar onrust omdat ik voor x-datum 12.34 uur betaald moet hebben. Pfff wat een gedoe, morgen maar even bellen. Misschien heeft de bank langer nodig om dit bedrag te verwerken? Ben ik te ongeduldig? Zeker en vast! Ligt het aan mij? Waarschijnlijk wel.
En dan is het (eindelijk) ochtend en kan ik actie ondernemen. Ik bel met de KLM, wederom word ik vriendelijk geholpen, en helaas er is inderdaad niet betaald. (het had zo mooi kunnen zijn 😉 ). De dame stuurt een nieuwe betaallink. Extra zorgvuldig ga ik deze keer naar IDEAL, het mag niet nog een keer mis gaan, daarvoor is dit te belangrijk. Poef! Zegt de bank: Technische fout, u kunt geen betalingen meer goedkeuren. Wat the f*%$! Dit kan niet waar zijn. Oké, dan maar niet via de zakelijke rekening betaal ik het vanuit de privérekening, helaas ook daar dezelfde technische fout. Dan bel ik met de bank, wat een aardige mensen werken er bij ABNAMRO :-). De dame ging het even uitzoeken en kwam tot de conclusie dat AA de betaling had geblokkeerd omdat ze het niet vertrouwden. Geen idee waarom, maar ze heeft het vrij gegeven en na 5 minuten (dat werd iets later) kon ik weer proberen om te betalen. En TADAAAA het is gelukt, we kunnen vliegen naar Mexico. Nu nog even zorgen dat we totale bedrag op halen. Kleinigheidje blijf je houden.
Nog een manier om ons te funden hebben we gelanceerd, we doen mee met de Grote clubactie. De QR code staat op de site dus je kan het snel fixen! Wil je helpen? Doneer dan nu!
Help MS de wereld uit!Wil jij ook meehelpen?
Mijn doel om naar Mexico te kunnen en de behandeling te kunnen starten is behaald! Dankzij alle donateurs, waarvoor grote dank.
Toch blijft onderzoek en ondersteuning hard nodig. U kunt doneren via een directe donatie op de rekening van onze stichting. Maak dan een overboeking ten gunste van St. resetMS4rob. IBAN NL84ABNA0113768699.
Alles wat we nog meer ophalen wordt gedoneerd aan het Nationaal MS Fonds
Andere blogs
10 juni 2024
Revalidatie in eigen land
Rob is nog steeds volledig arbeidsongeschikt thuis, waarbij de bedrijfsarts uiteraard vinger aan de…
0 Comments6 Minutes
20 februari 2024
Fulltime thuis.
Daar zijn we weer, met een nieuwe blog. Inmiddels heeft Rob zich ziek gemeld en zit hij fulltime…
0 Comments4 Minutes
7 januari 2024
1 jaar geleden begon ons Mexicaans avontuur
Aan iedereen die ons (nog steeds) volgt: Gelukkig Nieuwjaar! Hopelijk hebben jullie mooie…
0 Comments3 Minutes